/מתנות מרגשות לחו"ל לחנוכה וחג המולד 2019/20
מתנות מרגשות לחו"ל לחנוכה וחג המולד 2019/20 2019-11-19T09:44:04+02:00

לקראת חגיגות חנוכה, חג המולד והשנה האזרחית החדשה
רבים מאתנו מתכוננים לשלוח  לחברים, שותפים עסקיים, קולגות ומשפחה מתנות חגיגיות וברכות 

"מטעי בן עזר" מציגים את מגוון המתנות הגדול ביותר מישראל לרחבי העולם – מארזי פרמיום שכוללים את מיטב המוצרים הישראלים – תיבות שי שמשלבות פרי הדר ישראלי מובחר יחד עם כל טוב הארץ (יינות מובחרים, שוקולדים ומיני מעדנים)

חגיגות סוף השנה האזרחית, כריסמס וחג החנוכה קרבים, הרחובות בחו"ל מתמלאים באורות צבעוניים בקור ובקרוב גם בפתיתי שלג חגיגיים. כל אלו הם סיבה מצוינת להידוק וחיזוק הקשרים עם השותפים העסקיים, לקוחות, קולגות וכמובן חברים ומשפחה.

מנהג שליחת מתנות בעולם וגם מישראל לחו"ל מגיע לשיאו לקראת חנוכה וחג המולד. חבילות ומארזי שי ישראלים מקבלים העדפה ברורה והופכים למתנה המובילה במשלוח מישראל לכל העולם.
"מטעי בן עזר" היא חברה שעוסקת באמנות המתנות ובמשלוחן לכל העולם כבר למעלה מ־30 שנה. ההתמחות העיקרית של החברה היא בגידול, אריזה ויצוא של פרי הדר ישראלי איכותי כ־100 שנה.
מטעי בן עזר מציעים את המגוון העשיר והאיכותי ביותר של תיבות שי לכל עת.

התיבות גדולות ומרשימות, מכילות שילובים ייחודיים של פרי הדר ישראלי איכותי ומובחר הגדל בחלקות מיוחדות המושקות במי בארות כמו גם מתנות ישראליות מרגשות כגון יינות, שוקולדים מאפים ייחודיים ועוד.
חבילות ומארזי השי של מטעי בן עזר הן המובילות והמועדפות מידי שנה על ידי שגרירים, אנשי רוח ואנשי עסקים, המעדיפים לשלוח את האווירה הישראלית, הטעמים והריחות, לחברים בעולם, על מנת לשמור על קשר ולהעניק חוויה ישראלית אותנטית לקרובים הרחוקים בחו"ל.
המתנות  האהובות והמרגשות ביותר  מכילות פרי הדר ועוד  ומגיעות בשרות אקספרס בתיבה גדולה שמשקלה כ 14 קג' . חוויה טעימה ומרגשת.
השנה – הכינו במטעי בן עזר תיבות שי חדשות בנוסף למארזים המוכרים והאהובים:
בתיבת חג שמח ופרי הדר תוכלו למצוא בנוסף לפירות ההדר העסיסיים של מטעי בן עזר גם  מעדנים ארץ ישראלים ברמת פרימיום: עוגיות פריכות במילוי תמרים ואגוזים, מאפי גבינה טימין, נוגטין שומשום בשוקולד מריר, כוורת שוקולד במילוי ג'נדוג'ה, טחינה נהדרת עם הוראות הכנה, קונפיטורת פירות העונה ויין קסטל לה-וי לבן .
בתיבת מישראל באהבה ופרי הדר תוכלו למצוא בנוסף למגשי פירות ההדר גם פירות יבשים, פיסטוק קלוי, מקלוני עוגיות בציפוי שוקולד בעיטור אגוזים ופירות יבשים, מבחר מאפי בקלאווה, חלבת שוקולד ופלחי תפוז טבולים בשוקולד, כל אלו בנוסף ליין קסטל לה-וי אדום משובח.

מארזים עם פרי הדר יינות ומעדנים נשלחים לאירופה ארה"ב קנדה ויפן , לשאר היעדים ניתן לשלוח מגוון מתנות: יין ומעדנים, מוצרי טיפוח וחפצי נוי. לחברה מבחר קטלוגי מרשים של למעלה מ-50 מארזים שונים המבוססים על פירות הדר מובחרים היישר מפרדסי בן עזר, יינות ומעדנים איכותיים מתוצרת ישראלית, במחירים החל מ- 229 שקלים לחבילה, כולל שילוח.
המארזים נשלחים ע"י החברה במכולות קירור ובשירותי בלדרות עד פתח הבית או המשרד של מקבלי השי.